Fy så tidigt man vaknade idag!

Ja inatt har jag inte sovit bra.
Har väl kanske sovit max 4 timmar,så nu är jag så trött.
Men när jag varit ute med Busen så blir det att lägga sig en stund.

Ja igår fick jag mycket gjort.
Först städade jag klart här,
sen så körde Jag,Totte,Eline,Johan,Bäbbiz,Nanne i en bil och den andra bilen
satt Alex,Ida,Zebbe så vi körde till Knislinge och tittade på drifftnings tävling och
dom hade även en del utställningsbilar där..
Fanns ju nån att titta på*L*
Men det var skoj och en mycket trevlig Söndag.

Sen så körde vi hem.Släppte av Johan först sen så gick jag upp och hämtade
busen så hon kom ut.
Hon fick springa lös upp hos Totte o Elin sen körde vi hem
och startade kaffet och värmde lite bullar och plockade ner vad jag skulle ha
med mig till garaget.
Så jag städade av bilen och det behövdes det kan jag ju säga.
Tack Elin för du hjälpte mig.

Ja jag är mycket nöjd med igår....

Idag vet jag inte så vad jag ska göra mera än se när jag kan få tvätta...




Ha en toppen dag på er alla.