♥ Fin Månadg!

Morgon på er alla som tittar in här!

Förstår inte Varför ni inte kan skriva något?

När du ändå är och läser så kan det väl inte vara så svårt att
skriva nån rad?
Vaknade kl:6 idag trött var jag funderade på om jag skulle vara uppe eller lägga mig i min varma goa säng igen...
Men jag gick upp.Satte mig här en stund sen så startade jag
mitt kaffe.
Sen började busen gå rundor här & sen så sa hon ifrån vid kl:7,20
att hon ville ut,så det var bara att klä på sig kläder.
Ja lilla busen behövde baja av sig lilla busen..
Sen jag vi upp och jag tog mig en chake och furix har blivit lite för mycket
vätska i kroppen nu,men det blir bättre snart:)
Ja jag blev så himla glad igår kväll när sonen sa
att imorgon så skulle han fixa klart min bil..Har dock inte kört den ännu men ska göra det idag ser fram imot detta.
Känner mig mycket bättre idag...
På Onsdag så har min vän ett inredningsparty så jag ska se vem vill hänga
med ?
Skriv gärna och tala om så jag vet..
Michaela

Godmorron frun=) Ja idag verkar det bli riktigt fint väder, skall upp på vinden o försöka hitta vinter kläderna nu dem måste fram, buuuuh kallt=)