Varför?

Jag fattar inte varför jag är sååååå trött kan ju sova bort en hel dag om det
skulle vara så....

Idag när vi hade varit iväg så blev jag röksugen men ändå inte men i alla
fal så köpte jag en av min granne.
Ville bara vara ärlig att 1 cigg har jag tagit idag men det smakade inte som det gjorde
när jag höll på att röka,snurrig i huvudet nej det var inget för mig...


Ja eftet jag hade ätit min midda så tog jag kaffe och satte mig i soffan så mysigt..
Vaknade upp nu då hehe så jag slocknade skönt...

Så jag och busen låg i 3an hehe....
Michaellaaa

Hallåååå... Att du är trött nu beror på dels din kol men även att kroppen reagerar så när man slutar röka, man blir till en början slö, huvudvärk, illa mående och yrsel men det försvinner sen ju längre du är rökfri och ditt röksug är borta...

kram

Katte

hallåå..

Jobbigt hade jag inte haft busen hemma så hade jag lätt kunnat sova bort en hel dag..Hemskt jag som aldrig har varit sån här alltid i farten.

Okej..

Kram