Torsdag!

Hej på er!

Ja nu har jag varit utan hem tele tror det kan nog vara 2 veckor.
Idag så ringde Tonys tjej dit och nu idag
så sa dom att dom skulle fixa mitt fel och det skulle
ta 2 dagar.Grrr
Ont som bara den i foten,är så trött så jag
skulle kunna sova hela tiden mår inte bra idag
så nästa vecka och foten är lika dan så ringer jag läkaren
men hoppas för varje dag att det ska gå bort
men nej,har tungt i bröstet med så nu kör jag parie
men men..
Får ju skriva lite ju om denna dagen:)
Kommer in senare...
Ha det så gott på er alla!
Michaela

SV; Japp det är han, han kan när han vill allt hihi:D Han beställde fjäder sats till bilen idag för 1100:- det får han av mig som present som det jag fick av han idag fast mitt kostade bara 400=) men han vill ju alltid ha något till bilen de kostar ju alltid lite mer så de får bli så hihi... Skall köpa klädsel,mattor till honom i Ullared. Sen ska han få ett armband av mig ska gravera in vårt datum på en platta i det=) Kram