Tuff dag!

Morgon på er alla.

Ja idag så vaknade jag ju i vanlig tid haha.
Gick upp kvar i 7 sen ringde sonen och frågade om jag bjöd på morgon kaffe självklart sa jag.
Så han och Daffi kom upp så vi drack kaffe och pratade.

Sen började jag med att fylla min bil med kartonger & kassar så nu är den full.
Sen tog jag hyllan,sänggavlar,kartonger,väskor mm i Maddes bil
så nu är den med full.Ja jag fixade det själv,hoppas jag kan få hjälp att plocka ur
bilarna när vi kommer fram..
Vill kunna köra 2 gg med min bil dit ska ta så mycket som idag.
Sen vid ca halv 2 kommer Linda och hälsa på en liten runda ska
bli skoj att få träffa henne igen.
Lite vad jag ska göra idag..
Sen vid kl:7 ikväll kommer Emelie och hennes kompis hit...
Tittar in sen igen,ha det så gott på er.
Patrik

det låter verkligen som om du kommer ha en fullspäckad dag =)



sv; tack så mycket! :)