Regnig Torsdag!

Hej på er alla som tittar in!

Ja ni som ändå går in och läser får ju gärna skriva något jag går
på er sida och tittar på er blogg eller ni som inte ha nån blogg är ju skoj att bara se att det
finns andra som är här...

Här är det bara fint.
Mollie hon är så duktig tjej.
Och jag är så himla glad för henne.
Är så glad för att det går så bra mellan
henne och Busen med.
Var lite osäker på det i början men Mischa är så duktig när det gäller andra hundar
så jag har gått och varit orolig i onödan..
Mischa är det finaste hunden som finns och efter det kommer lilla
Mollie klart.

Nu ligger dom bägge och tuggar ben här:):)

Vädret idag är trist regn som vanligt..

Ja lilla Mollie hon är så grymt söt & det är ju Busen med...

Jag är en stolt Matte...


Vad ska vi göra idag jo jag ska börja och städa av här idag tänkte jag...

Sen ikväll ringer han ang:grisen jag beställt och talar om vad den kostar och
när vi kan hämta den imorgon..

Veckan har gått fort tycker jag...
Imorgon kommer Emelie,Zebbe hit härligt att få hem Emelie igen...
Och självklart Zebbe med alltid skoj när han kommer till mormor..
Linda

Kul att det går så bra med Mollie och att det går bra mellan Mollie och Mischa.

Jag ska fika med en kompis i eftermiddag, sen blir det en sväng till Lindex snart. Nåt annat har jag inte planerat idag.



Kram!