♥ Min födelsedag!

Morgorn alla bloggare!

♥ Så fint ute idag solen är här idag mm underbart och fint ute med...

♥ Idag fyller man år med.Kanske att man gör en tårta sugen på marängtårta..

♥ Idag gick vi upp hkvart i 8...

♥ Missade att koka ris igår till Busen så det står på spisen nu..

♥ Sitter nu och njuter av mitt kaffe..

♥ Vad ska vi göra idag! Jo jag ska köra iväg min bil
för den ska göras ljulinställning på den..

♥ Sonens tjej fyller med år idag..

♥ Snart ska vi ut med mischa & Pia..

♥ Ska koka lite lättdryck lovade att sonen skulle få lite med igår..Det är Lingon,blåbär,& lite socker i den...


♥ Lite vad vi ska göra idag! Kommer in sen och skriver lite till..

♦ Vad ska du göra idag?
Linda

Grattis på födelsedagen!

Idag vet jag inte vad som händer. Men det är så fint väder så det blir nog promenad och ta lite fina höstbilder.

Kramar