Nu kör jag.....

Hej på er alla..

Ja idag så har vi gått skogen så skönt var det.
När vi kom hem så satt min ena dotter här utanför med Natta sonens tjej.
Så jag satte mig där en stund.Men tyckte det var lite kyligt så jag sa att vi går in i stället.

Tog mig en macka.
Alex hjälpte mig att ta väck en sida.


Roland har varit här idag en runda med för att jag har fått en fruktansvärt doft i ena gaddroben i hallen så jag ville han skulle lukta och se,så nästa vecka kommer han och fixa det.
Men har plockat ut allt och lagt det i den andra för i den luktar det inget..


Ja igår hade jag det så mysigt och fint och många goa skratt fick jag.
Ville inte släppa han men jag vet nu att han tycker om mig
det sa han igår och det värmde ska jag ju bara säga.
Jag vet att han kommer tillbaka.

Jag vet med att han vill lära känna mig mera sakta framåt.
Det är det bästa.

Men jag är så rädd om han.

Han är och förbli i mitt ♥ han är den finaste för mig.


Mina barn är dom finaste det vet ni om:

TONY
ALEXANDRA
EMELIE
♥♥♥
Har plockat här lite idag och spelat högt härligt att få göra det med ibland.


Ja nu har jag lagt HALEBOP kortet och använder mitt COMVIQ....
Ha en fin dag på er alla.