Helgen gick fort..

Morgon!

Ojdå nu får jag ta och skärpa mig att skriva mera eller vad säger ni:)

Helgen har gått för fort tycker jag men den har trotts varit bra.

Ja jag är då jätte glad att du min Snorpa har Madde som vän det glädjer mig har tänkt en del och ja jag tycker det är bra.Har dragit ett stort sträck över mitt beteände så jag har ändrat mig.Är glad att ni har så bra kontakt.

Idag så vaknade jag halv 7 och var rätt pigg.

Startade mitt kaffe:)

Idag så blir det ingen slappe dag heller:)

Ska snart klä mig sen ut med hundarna sen frukost till dom och till mig.

Sen fixa lite här.

Sen vid 12 så kör jag ner och träna lite och efter det så ska jag på ett möte
vid klockan 1 sen hem.

Ska klippa mitt gräs idag och klippa och fixa mina blommor har ju
kommit back här hemma och det gillar jag inte.

Sen ta en runda med dammsugaren.

Hämta lite saker från sonens bostad.

Ja han ska flytta så jag har då fått äran att tömma och fixa den och JA
det finns en hel del att göra i den om jag säger så.

Har sålt en del saker med från hans hem men det var han som sa vad som ska säljas så
det ska jag fixa nu är det bara madrasserna kvar 2 bäddmadrasser 90*200 och
den stora madrassen som är över och den är då 2 180*200 det vill han ha 800:-
för så hojta till om ni är intresserade.

Men nu ska jag klä mig TJINGILING....;)
*Leila*

svar: hej! om du menar träningsmaskinen så är den såld. men keyboarden finns kvar :)