Börjat komma in nu..



Morgon alla som tittar in till min blogg!

Ja jag har då fått tillbaka min hosta igen och har svårt att andas tar det jag jag
i medecin och hoppas att det ska lägga sig..

Tänker så mycket på hur jag ska få ihopa pengar till Mischas opration
måste ju hända inom kort ju längre hon går desto värre blir det
och kan även sätta sig på det andra benet..

Har lagt upp kontonumret på FB..

Så idag ska jag ringa runt på olika fonder se om jag kan
få in något där ifrån.

Ja jag ringde och kollade kontot idag och ja det har kommit
in pengar på det skönt att man har några vänner som hjälper mig.

Och det är guld värd finns inte ord för min tacksamhet.

Hade gjort det samma om det hade gällt nån av mina vänner.

Ställer upp till 100%..

Ska fortsätta med storarummet idag..

Ska snart klä mig sen ut med Busen..

Ses senare igen.. Kram