Brrr inte skönt!!

Morgon Hej på er!

Ja idag var det inte skönt ute alls. Brrr..

Precis tagit mig ett varmt bad skönt var det.

Ska snart fram Invite så jag kan bli av med hundhåret efter Mischa.

Kanske får besök idag hoppas på det i alla fal blir det inte idag
så blir det imorgon.

Annars så ska jag ut i skogen med Busen så hon får springa
och jag går..

Annars vet jag inte vad som händer idag.

Vill ha plus grader nu så all snön försvinner..

Ännu har jag ej blivit klippt drygt att vänta..

Kanske att jag ska bleka underhåret idag får se om jag har nån lust sen.

Så tyst här nu när inte Emelie är här.

Men hon kommer igen på Fredag..
Michaella

sv: Tusen tack för kommentaren! <3 Är glad att jag har dig som svärmor vilket du redan vet att jag är hihi. Japp i helgen ska det tas nya bilder hihi.. Kramar <3