Springer iväg....

♥ Godkväll på er alla! ♥

Ja då var det Söndag.
Ja helgerna bara springer iväg tycker jag.
Idag så åker Emelie hem igen men hon kommer igen på Fredag.♥

Vid kl:9,30 idag så gick vi ut i skogen jag,Emelie,Busen & en av grannen & hennes hund skönt var det i skogen mm
kallt i början men sen var det skönt vi gick nästan 2 timmar så skönt.♥

Fundera starkt på att börja gå på morgonen istället.
Sen har man hela dagen på sig till annat.
Och man får ju så mycket energi i kroppen ju efter har druckit kaffe:)
Men den första tiden så är man trött men det är bara hålla sig vaken*Ler*♥

Vill Tacka dej Beccis som var så snabb hit idag..
Tack.♥

Emelie ska åka hem nu ikväll så blir det så tomt igen.:(
Men hon kommer tillbaka igen på Fredag då ska vi ha möte här
hemma hos mig istället för Vetlanda skönt jag slipper köra.♥

Gav Mischa kortison idag hon ska få det nu 3 dagar men bara 1 gång per/dag för klådan
sen är det över på henne och om inte så blir det att åka iväg med henne.
Jobbigt för henne ju.
Men fy attans vad hon fäller jobbigt att dammsuga så ofta minst 2 gånger om dagen annars
känner jag av det...♥

Visst det har då inte varit så varmt ute men så vackert och skönt ändå.♥

Vill ha plus grader nu...♥
Ha en fortsatt trevlig kväll.