♥ Toppa Håret!

♥ Morgon alla!

Hoppas allt är bra med er.
Här är det kalasbra.

Idag ska jag & Emelie och grannen ut i skogen och gå med
våra hundar.
Skönt att röra på sig igen.

Sen ska en av grannarna få toppa mitt hår hon ville ha hela 50:-

Sen vid kl:3 då blir det Hyllan.

Sen ikväll vid kl:5 ska jag ta och tvätta upp 2 maskiner.

Sen vid kl:6 åker Emelie till sin kompis Camilla och kommer hem imorgon nån gång.

Får ta fram voltan sen med och har även köpt en annan matta i stora rummet så
den stora röda mattan jag har ska upp på vinden orkar ej sitta på mina knä
och dammsuga av den.

Nån som har något förslag vad kan man göra för att hjälpa en hund som har klåda
mera än ge henne kortison????
Ha en fin Fredag!
Linda

Hej Katte!

Skönt att gå i skogen.

50 kr det var billigt. :)



Här kommer mina föräldrar hem idag efter deras Helsingforskryssning. Sen kommer syrran Johanna med sin söta dotter Alva och sover över en natt.



Kramar! <3

rumptott

hehe tack så mkt =D

kram