Nöjd med denna dagen.



Ja jag blev nöjd med detta.
Hehe Mischa vaktar mattes säng hehe..



Köpte dessa gardinerna igår för hela 50:- ja
dom är helt nya.Nöjd med dom passar perfekt.



Ja jag har då lånat detta köksbordet för tillfälligt.
Ja och det passade bra här.
Var och handlade ett nytt skurmedel på coop idag
Ajax har ju fått ett nytt och det ville jag ju prova
så klart:) 2 för 50:- så det blev 2 flaskor av samma och det är
något ni skulle prova i era hem.Luktar så gott och doften vara länge.



Mycket bra.
Ja lite nytta har jag gjort idag.

Ja imorgon så ska jag och Madde köra till Åhus för jag har fått
tag på en säng till det andra sovrummet.



Mycket nöjd med detta köp kommer ta kort imorgon när
jag är klar med detta rummet så får ni se hur det blir.

♥ Det är så tyst här utan dej lilla Pia.
♥ Gud vad jag saknar dej.