Ojoj jag har ju missat....

Hej på er!

Ojoj jag har ju missat att skriva en Blogg idag..

Men nu så ska jag skriva lite..*L*

Idag så har jag & Madde varit ute med Mischa & Nanne i skogen och att Nanne tyckte det var skoj.Hon tycker inte om vatten men idag så sprang hon som bara den i vatten men det var ju för att Mischa sprang i det.
När vi kom hem så luktade dom as och hade gega på sig så jag kunde ej torka Mischa så det blev duschen för henne sen efter det blev det Nannes tur.

Så dom är ny duschade bägge två.Nanne tyckte inte om det först men sen så tyckte hon om det jag pratar
väldigt mycket när jag märke att nån hund ej tycker om att bli duschad
men hon var jätte duktig.

Sen fick dom frukost och jag med*L*

Sen så var dom nöjda och somnade så gott.

Ja jag gick med och la mig.

Sen gick jag upp på vinden och hämtade lite och sen ut med hundarna Nanne fick följa med eftersom jag ej ha nån nyckel till sonens lägenhet men får tillbaka den imorgon.Då kommer Nanne får vara där
om jag ska göra något för dom behöver vara ifrån varandra lite eftersom Nanne tror hon äger här nere
och Mischa är för snäll så hon säger ej ifrån hon går undan istället och det ska hon ej.

Sen kom Alexandra,Zebbe & Nova en runda.

Sen körde vi till Hyllan och jag la lite saker där med.Och Beccis kom med dit hon har med en hylla där.

Sen körde vi hem.Emelie skulle följa med Madde och köpa hår färg sen skulle dom köpa med sig Pizza hem.

Sen på med kaffet.

Sen ut och fixade lite på min tomt men jag hoppas jag kan vara ute mera imorgon måste klippa mitt gräs
plantera lite blommor flytta på en del..

Kanske att jag hinner baka med.

Ja så här har min dag varit idag.

Men nu så säger jag Godnatt på er alla som är inne och läser.Kram