Kylig Morgon Men solen är här..

Morgon alla läsare!

Ja det har varit kallt inatt men nu är solen här så det blir fint idag ändå skönt.

Ja jag vaknade av att jag hörde det var en bil som stannade här utan för mitt fönster
& röster.
Så jag gick ju upp för att se vad det var ja det var ambulansen & en av mina grannar åkte iväg med den.
Sen var det ju ingen ide att lägga sig för sonen skulle iväg & jobba så jag skrev till han att han kunde lika väl lämna dom här hos mig.

Så nu ligger alla 3 hundarna i min säng hehe..
Daffie hon snarka så högt lilla nanne:)

Idag ska jag fortsätta & städa av här,blev inte klar igår.

Satt & väntade på att min mobil skulle ringa ♥ men nej den var så tyst :(
Men hoppas att den ringer idag istället.Saknar ♥..


Ska även tvätta mitt staket så jag kan måla det i helgen då ska det vara fint.

Ska även ut & gå med Mischa & Daffie så dom blir trötta..


Vad ska du hitta på idag?
Vad har du för väder idag?




Linda

Kall morgon här med och solen skiner. Inga planer idag än, vi får se.

Kramar! <3