Tony & Elin!

Ni fick kontakt via Lunar.
Fick höra ditt namn av sonen han berättade att han fått kontakt med dej.
Han var så glad över detta.
Det dröjde inte länge förens du flyttade ner till han.
Var uppe hos dej och tömde din lägenhet.
Såg hur kära ni var i varandra det lös om er.

Tiden gick..Man får både ta & ge..

Ni var så gulliga ihopa.
Du fick Lexie av Tony för henne ville du ha.
Ja det var jag som sa till dej att det var en valp till salu
& du bara sa JA hon vill jag ha kan se det än idag hur du höll på med henne.

Sen kom det en hund till & då kom Daffie in i era liv med.
Du hade sagt att du skulle ta ut hundarna mm mera och det gjorde du.

Ja ni var en liten gullig familj.

Tiden gick..Livet går upp & ner..

Ja jag vet att jag har varit jobbig att lägga mig i ja jag vet men
jag har gjort det för att jag bryr mig om er bägge..
Jag är och förbli omtänksam.Har bara velat väl.

Du åkte upp till din syster för du mådde dåligt sa du...
Tiden gick och ni var ifrån varandra ett bra tag.
Sen kom du hit och tyckte att det verkade bra mellan er men ändå inte
det var något men sa inget.

Du åkte upp till din syster igen..
Blev stelare och stelare mellan er..Vad jag kände det som i alla fal
visst jag kan ha fel på det med.

Tiden gick...Tills jag fick höra det jag inte ville höra...

Han ville du skulle komma hem till han men du sa då att du inte hade några pengar så du kunde inte och han kunde inte heller
betala en resa till kostar dock 600kr för han att köra.

Inte meningen att en ska betala utan bägge får ju hjälpa till kan jag ju tycka.

Tiden gick..

Sen fick jag höra att det var slut mellan er..Inget trevligt att höra..

Jag som Mamma vill ju se mina barn lyckliga och inte ledsna.

Jag är ju sån att jag känner ju av saker och detta var jobbigt att få höra att det skulle gå så här långt trodde
ni skulle vara ett par länge länge...

Men hoppas att ni hittar tillbaka tillvarandra igen.

Visa att man Älskar varandra inte bara säga eller skriva det.

Missade att skriva detta med att han försökte att det skulle bli bra
och att det skulle ändras på 3 veckor men han fick inte den recponsen han ville
så han  har försökt att få det bra igen.


Ni var så fina ihopa...












Vill man så går det..Vill man så måste man vara stark..
Vill man så kan man..

PIA

Alltid tråkigt när ett förhållande inte funkar men som du säger man måste både ta o ge och kunna prata med varandra...viktigt. hoppas det ordnar sig mellan dom igen. ja som mamma så är man ju mån om sina barn o vill att de ska vara lyckliga.



alexandra

Min bror förtjänar att bli älskad och behandlad med respekt. Tydligen kan inte elin ge honom detta, och iaåfall är jag absolut inte ledsen för att han gjort slut !!! Det va starkt gjort av Tony ! Hoppas dock bara att han kan vara lycklig, med elin eller utan. What so ever, bara han mår bra !