Lat Jag Äh Nej!

Morgon på er!

Ja igår var jag i gång från det jag vaknade och var nöjd med att hunnit med så pass mycket.
Först var jag ute med alla 3 hundarna sen tog jag ut bara daffie för att träna henne hon är så jätte duktig.
Gick med henne ca en halv timme så hon tränade hjärnan.Sen hämtade jag Pia sen upp och lämnade dom i sonens hem.Sen gick jag ut med Busen lite mera än 1 timme i skogen hon måste ju få springa av sig med.
Sen hem efter ca 2 timmar så gick jag upp för att hämta Daffie & Pia och dom blev sååå glad när jag kom.
Nanne hade varit jätte duktig hon hade inte gjort något,hon blev så glad när jag kom så hennes glädje var att hoppa så pass långt upp i mitt ansikte ja i mitt ansikte hoppa det kan hon allt hehe.

Sen så började jag med att skrapa bort färg på mitt staket och började även tvätta det ska ju måla om allt.
Sen var jag iväg och handlade då fick Nanne följa med.
har nu köpt spik till nättet jag ska ha runt så inga djur kan sätta in huvudet till mig.

Sen var det att laga midda skulle överraska sonen han äter så pass dåligt så jag tänkte då gör jag midda.
Han blev glad över det.Ja jag är en snäll Mamma och tänker på alla mina barn klart.Och vill att alla ska ha det bra.

Ja sen la jag mig med alla hundarna när vi hade ätit 1 timme låg vi det var skönt kan jag lova:)


Idag så ska jag ta kort på min lilla tomt så ni kan få se hur den ser ut nu och när jag är klar.

Ska fortsätta och tvätta det där ute idag.

Sen kommer det hit en som ska titta på min soffa har hittat en jag ska köpa och även titta på den ikväll så nu måste jag bli av med min.
Blev glad igår när jag hade fått mailet.

Mischa ska börja och löpa snart och även Nanne & Pia ja alla på en gång:)
Vet ej om jag hinner ta skogen och det idag för jag ska fixa med soffan så den är fin
ja den är ju fin nu med men vill ändå torka av den lite ja ni vet ju hur jag är hehe.

Sen ska jag dammsuga av här och torka av golven sen på med mattorna dom har legat ute hela natten.
Ja här är det då ingen som latar sig hehe.

Idag ska jag laga midda igen så min son äter något.

Blir biffar och stuvade makaroner.

Ja jag var såå trött igår kväll så jag orkade inte skriva något men det förstår ni säkert.
Tog lite kort igår när hundarna sov...Så mysigt dom har det.Och är så tacksam att dom kommer överrens alla..
















Ja jag handlade dessa häromdagen var stort behov att gympa skor sen blev jag så
glad när jag såg dessa gummi stövlarna men provade inte dom klart så
jag måste byta dom fick ej ner mera än halva foten.Så sonen ska få
äran att byta dom till mig han är ju i stan varje dag.
Vad ska du göra idag?
Linda

Fullt upp som vanligt. Här har jag varit på stan med mamma på förmiddagen, vi båda gjorde ärenden och sen gick vi och fikade.



Kramar! <3

Vetlekristin

Really useful website. Hope you succeed in keeping out the spammers.