Fy vad pollen det är nu...

Morgon på er alla!

Hoppas ni sovit gott.

Fy vad pollen det är ute nu.
Öppnade mitt sovrumms fönster igår på morgonen och vid middag
så låg det ett tjockt lager pollen i fönstret.
Torkade upp det och samma visa sen på kvällen.
Och i stora rummet.Vidrigt.

Ja nu så har jag soffan här nere och det blev fint och att
den blev renare oja...




Ja jag har 2 filtar för att skydda den.




Har även ett annat köksbord med nu.


Ja det var i mörker jag tog detta men ska ta nytt idag:)


Mischa♥
Satt och väntade på sonen & hans tjej häromdagen.



Fikade och spelade ski-bo..
Ja så var det en ny vecka. Får väl se vad som händer idag!

Linda

Hej Katte!

Vad fint det blev soffan och köksbordet. Jag har skrivit om lördagens crusing igår, men jag har skrivit ett blogginlägg efter det men Crusing-inlägget finns under det.



Kram! <3

annika

vad snygg soffa .. gott´fika du bjuder på o skippo är askul. Kram <3