LördagsKväll.

Godkväll på er alla!

Idag har det varit full fart här.

Först vaknade jag vid klockan 6.

Sen vid halv 7 så kom sonen här utanför för han hade kört
sin tjej till stationen.

Frågade han om han ville ha kaffe så han kom in men han fick allt
gå upp till sitt och hämta ner mitt skip-bo för dom fick
låna det för ett tagsen.

Sen drack vi kaffe och spelade skip-bo hade mycket trevligt.

Sen när klockan började närma sig halv 9 så var det dags att
gå ut med grannen i skogen och våra hundar.

Tog med mig en del blommor hem för vaktmästaren har tagit bort
2 buskar i en av rabatterna här utanför.

För jag bad om det man vill ju även att det ska vara fint här på gården,och NU
är det fint här på 6an.

Har även satt ner ett ministaket.

Ja det blev mycket fint.

Zebbe( mitt barnbarn) kom idag,han ska vara här till imorgon.

Han har varit JÄTTE duktig,han har fått hjälpa till oss idag med att sopa gräva
och mycket annat och att han tyckte om det Oja.

Nu så ligger han i sängen för nu är han trött efter denna dagen.

Ja vi har varit ute med Mischa sista gången med.

Så nu ska jag sätta mig i soffan en ett tag sen blir det en tidig säng för mig.

Imorgon är det MORSDAG.

Ska även se vad jag ska baka för gott till fikat.

Vill önska er alla fin kväll.