Bättre säga att jag hör av mig än göra...


Godkväll på er ja det är ju sängen som kallar för dom flesta om ni inte redan har lagt er..


Jag blir så irreterad på folk som ringer och säger att dom är intresserad av min baslådan mm
sen hör jag inte ett ljud från dom mera även folk som sagt via mail att dom ska ha det
och jag har hållt det men inte fan för att det händer något..Blir så lack på såna människor
då är det bättre att säga att jag hör av mig sen och har bestämt sig att dom ska köpa det.


Jag ringer ju inte på en annons och säger att jag ska ha det sen inte höra av mig..Jag säljer INGET som inte
funkar...


Ja jag är så lustig i kroppen yr ont i huvudet har ju inte haft röda veckan på 15 år så det märks
att man har det nu hua meja...Men snart är det över tack gode gud för det nästa vecka har jag det ej skönt då är man sig själv i huvudet igen och kroppen..


Men nu säger jag godnatt och sov så gott på er alla...Ses imorgon igen..Kram ♥