Grymt trött efter denna dagen!

Ja vi var då hemma ca halv 3...

Sen körde jag igång och började tvätta nu som först är
jag klar.

Har då dammat,dammsugit,torkat av alla golven lagt in all tvätt.

Ja nu är jag såååå trött..

Det blir en tidig säng för mig.

Ja när jag har varit ute med Busen då ska jag ta mig
ett het bad det kan vara en bra ide tror jag.

Ja fy pluttas löpte ju här och nu löper ju Busen med...

Men tack för en trevlig dag Madde.

Ja jag till och med missade att en av mina vänner skulle kommit hit idag
och det är INTE likt mig kan jag säga.

Att det är ovanligt att se på mobilen att min son ringer mig hehe
men trevligt att han ringer mamma.

Passa på och säga godnatt till er.

För nu loggar jag ut för ikväll.







Ja jag saknar mitt hår men vet att det växer ut snabbt igen.




Saknar och tänker mycket på Lilla Pia♥