Blandat...



Ja en vänskap ska bägge visa att man vill ha det och inte bara den ena.
Då är det bättre att man är tyst än att säga något.
Visst jag känner mig sviken men vad fan det finns såna som vill ha min Vänskap
och ta vara på den bättre än dej...Det är fan inte meningen att bara jag som ska höra av mig..
Nej nu är det STOPP på det..Vill du ha mig som vän då får du visa det för mig..


Idag har jag passat på att vara ute och planterat på andra sidan svårt att förklara men kommer ta
kort imorgon så förstår ni vad jag menar.

Och imorgon säger dom att vi ska få sol hela dagen då ska jag klippa mitt gräs här
ja jag har ju inte så mye gräs då hehe..

Snygga till det på min uteplats mm..



Har haft tvättstugan ikväll och har även vikt in tvätten så nu är det med klart skönt.


Men nu blir det soffan för mig...