Smått & Blandat!

Ja ikväll har vi jätte fint väder här.. Önskar er alla en riktigt trevlig VALBORG..
Själv ska jag inte göra något bara ta det lugnt och vänta på att min mobil ska ringa ;)

Ska ut sen vid halv 9 och träna Mischa frågade en av mina grannar om vi inte kunde
gå ut med ALLA hundarna ikväll och detta ska bli skoj och se hur det går men det kommer gå bra.

Vi kommer gå sist..Och ingen av hundarna ska lukta på varandra inte Mischa i alla fall..

Ja jag fira inte Valborg..

Satt häromdagen och funderade lite var en som frågade om jag hade något som höll mig kvar här
men det har jag ju inte..Barnen hälsar man ju på när dom kan och lika dant jag.
Så det spelar ju ingen roll var jag bor..Vill starta om på nytt känner att jag behöver detta.
Så ja jag får se vad som händer här..Ja vänner har jag ju men ingen så som jag umgås med varje dag mera än min granne...


Va rädd om dom du har, för det är jag..Man vet aldrig vad som händer..
Men nu så blir det en dusch sen göra sig klar för promenaden..Sen finns jag på Mobilen eller Hemtelefonen.