Sista Dagen På Denna Månaden!

 
Ja nu så får jag ju skriva lite här med :))
 
Har gräft upp mina rosor med idag så nu är dom ute i det andra huset så imorgon ska jag plantera ner dom.
 
Satt nu på Facebook och att jag blev jätte glad ja jag hittade mera av min släkt där..
 
Ja jag kan inte fatta att jag har klarat detta för 2 årsen ca så hade jag storlek 46/44 i jeans
nu får jag köpa storlek 38/40 att jag har lyckats med detta är så grymt glad för detta.
 
Och jag är inte klar ännu med min vikt några kilo till sen är jag nöjd.
 
Åh vad jag kan sakna att bli omkramad riktigt få känna den känslan att bli det,vill ju bara
ha kramar från en..Men jag får inga kramar av han :((..Mycket tråkigt..
 

 
Ja när allt är klart jag har flyttat osv så är jag redo på att släppa in nån i mitt liv
men just nu finns det inte den tiden har för mycket att göra just nu.
 
Men sen så vill jag ju bara ha en men han får jag ALDRIG...Nej men livet går vidare än då..
 
 
 
 

 
Ha en fortsatt trevlig kväll på er alla.Kramiz