Fredag 24/2..



Gokväll på er alla här..

Fy attans vad det ska blåsa ute hua så kallt det är ju...

Ja idag har jag varit i Broby igen ja det var dags igen :-)

La till 2 liljor och färg på dom Lila & Vinrött snyggt ja jag blev jätte nöjd..

Började även på höger armen men det får ni se först då den är klar..







Ja så blev det idag och JA jag är nöjd med detta..


Nu ikväll så kommer sonen och Pluttas för sonen skulle göra ett ärende här
i skåne imorgon bitti så han tyckte det var bättre att komma redan ikväll och
det tyckte jag lät bara trevligt skoj att få sällskap..

Och mina barn är ju bara trevligt att dom kommer hem..


Ja på Måndag då ska jag köra igång på allvar på gymmet igen
pratade med en av mina grannar han berättade att han kör ju till byn varje
dag så han ska jag åka med mycket tacksam är jag...

Så jävla skönt att min mage har enterligen dragit ihopa sig så 150 sitt upps dom har
gjort nytta så nu jädra ska jag bruka på allvar igen...

Ja jag har ju sagt till sommaren ska jag vara klar med min vikt men
kommer fortsätta att träna klart ändå...



Men ha en fortsatt trevlig kväll på er alla....Kram
Malin

Oooh vilka snygga färger, det blev verkligen häftigt och tufft! Läckert!/Malin

Katte

Tack så jätte mycket..:-)

Jeanette

Vad läckert det blev! Jättesnygga färger! Ett riktigt konstverk!

Mvh Jeanette