Så längesedan,men tårarna bara kom..



Ja igår kväll satt jag och tittade på kort..
Skulle leta upp lite gammla kort och jag har kunnat titta på min mamma innan men igår så bröt jag ihopa totalt tårarna bara kom dom slutade inte ja jag grät så allt bara kom upp som allt hade hänt igår men hon dog 1981
känslig ålder var man i med då..






Saknar dej så himla mycket mamma,det gör så ont i mig varför just du
du var bara 31år då du somnade in..Det finns ingen som var som du INGEN.

Många fina minnen har jag..

Vill även TACKA dej Jeanette för att du fanns för mig igår
du och jag känner varandra väldigt mycket har känt varandra länge
vi lärde känna varandra när vi gick i skolan.

Vi har bråkat med varandra men vi har även blivit vänner igen.
Blev så glad igår när du skrev att du tar mig som din syster.
Hon fick mig att skratta mitt i allt det jobbiga.Tack..