Fy fan så arg jag blev grrr..



Morgon på er Alla som tittar in och läser min Blogg!


Ja och fy attans vad kallt det var idag när jag gick upp nästan -10 brr hade gärna lagt mig i sängen igen..

Ja jag har då ringt till han som Tatuera sen halv 9 och inget svar grrr..

Sen gick jag ut med Mischa en liten promenad.

Men ringde igen men nej inget svar..

Kolla de då på banken via nätet och att jag blev ARG oja fy fan säger jag
då har ett försäkringsbolag dragit pengar från mitt konto och jag ringde och fy fan så arg
jag var på dom ni får fan sätta in varenda krona ni har dragit från mitt konto.

Jag har inte ens dom kvar så det var ju därför jag blev så ARG..

Men hon lovade mig 3-5 dagar sen har jag pengarna + lite mera för dom har dragit
för en bil jag inte ens har kvar fan så arg jag blir på sånt här.

Så det var ju en jädrans tur att jag inte fick tag på tatueran men visst jag har
ju pengar men jag planera ju mina pengar så dom ska räcka..

Så jag får vänta nu tills jag fått in dom.

Ska strax ta och cykla ner till gymmet FAN så surt det är att inte ha bilen till att köra med..

Men tittar in senare...Kram på er.   


Maria

Hej Katte! Jag förstår din aggression! Jag har varit med om precis samma sak. Men jag fick mina pengar tillbaka, blev så jävla glad då. Vad skulle du tatuerat in för något?

Katte

Hej Maria!

Jo man får ju det tack och lov för det..Jag ska ha liljor denna gången på min vänstra överarm men har redan ett par där men ska se vad han säger när jag kommer dit på Fredag..Älskar Liljor mycket vacker blomma..

Maria

Ååååh ja liljor är så vackert!