Känner mig duktig nu..



Hej hopp på er alla här!

Ja idag känner jag mig riktigt duktig...Har varit och tränat sen hem och åt min gröt
sen när jag kom hem blev jag förbanad för då var det nån dum idiot som hade pissat här utanför vid
vår dörr INTE MIN DÖRR nu utan den dörren som alla går in i...Jävla gris...

Så jag ringde E och frågade henne om hon hade sätt nån här,men det hade hon inte..
Men hon frågade om jag ville gå med i skogen med hennes hund så självklart hängde jag med
så himla skönt ute idag ja riktigt skönt..

Så när jag kom hem så gick jag in och hämtade vatten med skurmedel i och öste på väggen efter aset som stått där....

Nu sitter jag och njuter av mitt kaffe...

Ska lägga mig en liten stund nu sen blir det en go dusch sen ut en liten runda med Mischa hon får ju inte gå så långt men en liten runda ska hon med få...

Sen blir det en runda med dammsugaren...Sen får jag se vad som händer denna Lördagen..

Men önskar er alla en fin och härlig Lördag..