Som jag trodde!

Ja nu har jag då pratat med min läkare och berättat för han hur det är här och vad som har bott här i detta huset.Han tyckte inte jag skulle bo kvar och jag kan häva kontaktet jag skulle inte vara orolig över det sa han för detta gäller min hälsa.
 
Ja som sagt hade jag vetat från början att det hade bott katt här då hade jag inte heller tagit detta för jag vet att jag icke tåler det och att det går inte städa bort det heller utan det kan ta många år för att få väck det.
 
Ja jag försöker få tag i min hyresvärd och ska då berätta för henne hur det ligger till.
 
Och lika dant att det finns inget att göra åt detta. Inte meningen att hon ska lägga ner flera tusen för att jag ska kunna bo här nej sånt kräver jag inte när jag vet hur hon har det osv.
 
Utan ja jag får helt enkelt kolla på något annat boende nu.
 
Frågan är bara vem ska hjälpa mig...Det är ett stort problem för min del.Måste ringa och se om inte komunen här kan hjälpa mig för nu sitter jag i en sitration som är lite värre.Så håll tummarna för mig nu.
 
Är inte glad alls för detta inget jag ser fram imot jo det finns 1 sak som jag ser fram imot och det är att jag slipper ta en massa medeciner,det känns i min kropp att det räker nu.Är så grymt trött.
 
Den som kan bo här är dom som tåler katter.Jag har inte kollat om något om mögel eller fukt men som läkaren trodde så kan det även vara fukt här med och det jag tycker är hemskt det är att detta kommer smygandes lite mera för varje dag och jag vill INTE det ska slå ut NEJ.
 
Inget som jag gillar detta NEJ.