Asum härlig idag,SOLEN är här.



Morgon på er alla som tittar in här!

Det är så skoj att se att det är så många som är inne och läser min blogg härligt att se det:))

Ja jag hade svårt för att somna igår många tankar flög omkring..

Men idag är det en ny dag,solen är här så underbart fint är det så snart ska jag klä på mig sen ut och gå lite med Busen.

Ska fixa lite på tomten idag med tänkte jag mm det finns att göra tills jag är helt nöjd om jag säger så hehe..

Jag står över Osby idag..Får se om jag går ner och köper nån olja eller inte..

Jag är sån här att jag bryr mig icke om vad grannar tycker om mig huvudsaken är att jag vet vad jag själv gör osv sen att dom vill prata om mig det bryr jag mig inte om det är sånt man brydde sig om när man var yngre kan jag ju tänka..Nån som håller med mig där??

Ska även ta en runda med dammsugaren tänkte jag idag..

Sola i min nya bikini ska jag med göra och ta kort på mitt hem och tomten..Så ni har något att titta på:))