Riktigt fint ute..

♥ Morgon!

Gick upp 20 över 5 idag mm trött JA men har varit duktig nu..:))

När jag lämnade E på sin praktik så drog jag ner och tränade
1 timme så gött,varm blev jag med.

Sen hem och tog ut Mischa med så hon fick gå ut lite tidigare idag.

Sen frukost..Nu ska jag bädda och rulla upp,och kasta sopor.

Sen ringa ett samtal som jag gillar :))..

Ja vi har haft kallt inatt men nu är det jätte fint ute solen är här
så man kan ju hoppas att det håller i sig i dag.

Ja idag så kommer C hit så E har nån att vara med och jag vill då rymma
till han så får se om jag får det och han vill ha mig där:))..

Men men får se vad som händer idag...Hoppas ju på det bästa..

Har fått tillbaka min härliga hosta med..

Nu spydde Mischa hörde jag så nu ska jag ta hand om det.

Tjingiling på er alla och ha en fin och skön dag.Kramiz
Julia Lemon

Hej! Sugen på en gratis bloggdesign? Jag gör gratis ett tag framöver, så passa på! Kram. :) (Gör så många jag hinner med).