Frosta av frysarna!


Morgon!

Ja idag så blir det att promenera i skogen med Mischa sen hem
och börja att frosta av bägge frysarna och stänga av den ena
och städa av dom så är det klart sen.

Upp på vinden och hämta ner lite saker där.Bland annat kartonger..

Ringa Osby bostäder och säga ifrån att dom får sätta ut min lägenhet lite hjälp tycker jag kan få
jag har då hjälpt till undertiden jag har bott här.

Sen måste jag tinga minilastbilen och komma överens om när den 27Juni klockan när vi ska dra igång jag vill då så tidigt som möjligt så jag har några timmar på mig att packa upp innan man ska i säng till nästa dag..Den 28 så ska jag ju köra hit och städa av denna sen 29 då ska den besiktas..Och allt tar sin tid vill inte stressa..

Sen ska jag fortsätta och packa ner i stora rummet,sen vidare in i lilla rummet..Ja hua vad saker man har hehe..

Tittar in sen igen..Ha det bra på er alla.
Maria

Vilken organiserad tjej du är! Tycker allt att HSB kan hjäpa till. Det kommer bli hur bra som helst. I denna tackten kommer inget att stoppa dig. Heja Heja Kate! =)

Katte

Jajamen:)..ja jag tycker med det efter allt jag har gjort och ställt upp på..Absolut inte finns inget som kan stoppa mig..Skrattar..