Ingen Sol,kallt ute..



Morgon säger jag till er ALLA!

Nu har jag druckit mitt kaffe ska strax klä mig sen ut med Busen.

Men ack så kallt det är ute idag ingen sol inte..

Ska ringa en del idag även köra ner och träna och säga upp det..

Ska skriva in mig i Olofström sen jag flyttat dit för det slutar jag då inte med jag vill då fortsätta och träna.Min astma har blivit mycket bättre med sen jag började.

Ska även sluta och röka när jag har flyttat dit och fått klart då lägger jag tobaken åt sidan helt ja ni tror mig säkert inte men ni ska få se..

Längtar så..Idag så blir det att hämta kartonger och plocka ner saker och även skruva ner hyllan i stora rummet hur jag ska få upp den sen i huset är då en annan sak haha..Men allt går om man bara vill som det heter hehe..

Det ska ju regna idag eller bli sämre väder så det blir ju bra att pyssla inne då..

Men nu ska jag fixa mig så Busen kommer ut..

Ja jag är så kelesjuken..Saknar dina kramar..Det var ett tagsen nu du höll om mig..Gillar det så när du gör det mm..

Men vi ses här senare..Ha det så gott nu..
Jeanette

Hej Katte! Vad modig du är som vågar ta steget att flytta! Vilket kärt litet hus du ska flytta till! Har du köpt det eller ska du hyra det? Hur kommer det sig att det blev just Olofström? Önskar dej lycka till med flytten! Mvh Jeanette

Katte

Hej Jeanette!

Javisst är det..Kommer trivas som en gris där jag & Mischa kommer trivas där med att få vara lös.Ja jag bor i mitten då nära till alla min bror bor tex i Tingsryd vänner i Tingsryd runt där..Tyckte det vore trevligt att flytta nånstanns där man ej bott och börja om och få nya vänner.Tack så jätte mycket Jeanette.