Så himla glad jag är för....



Ja jag är så himla glad att jag har fixat detta..
Jag var på gymmet idag och avslutade mig där och tog min sista vikt där.
Jag har då varit inskriven i 1 år och har jobbat hårt i börjat körde jag 2 pass.
När jag började då vägde jag 98kg nu idag väger jag 77kg..

Ja jag kan knappt tro att det är sant att jag har fixat detta..Sån härlig känsla är det.
Det är mycket längesedan jag vägde det..Minns knappt det själv..

Men i höst kommer jag skriva in mig på Motiva i Olofström för att fortsätta är inte riktigt klar..
jag hade sagt till mig själv när jag började att 75-70kg det var min riktning så ja några kilo till ska väck..

Så blir att köpa in lite nya kläder då och då..

Längtar så tills första lasset är lasstat den 27 Juni då går resan till Olofström,och jag längtar så tills dess..

Men nu säger en mycket nöjd Katte godnatt till er alla.
Maria

Åh vad glad jag är för din skull att du kommer flyttta till ett hus. Då har du lite att börja packa med nu? Jag hoppas så att du har bredband i Olofström också? Kommer ju sakna dig något oehört annars. Du får ju inte svika dina följeslagare! :) /Maria

Katte

Hej Maria!

ja jag har börjat idag har ju en hel del som ska ner hehe..Oja självklart har jag det och jag skriver så fort mitt internet funkar sviker er inte..Absolut inte.Katte

Maria

Vad skönt att läsa!! Hoppas det går bra att packa. Blir tufft nu ett tag med allt stök, men det kan inte annat än att bli till det bättre! /Maria