FredagsKvällen 23 November!

 
Mycket bättre och finare nu när man ska logga in på Blogg.se..
 
Ja idag så har jag varit i Tingsryd där är jag född och har bott där i många år.
 
Skulle dit och hämta hårfärg men på den andressen har jag inte varit sen min mormor bodde där så det kändes lite lustigt att köra dit idag.
 
Men träffade Eva så vi tog en fika på Börjes och jag tog en Räkbåt och 2 kaffe kostade 29:- för allt ja det är inte klokt så billigt men så gott det var.
 
Nu ikväll kom jag på att jag hade ju bara ätit den fikan inte så lustigt att min mage är tom ju men får äta imorgon.
 
Köpte även en ny plånbok som jag är mycket nöjd med hela 69:-
 
 
Ja när jag kom hem så var det ut och promenera med Busen sen in och börja elda här..Nu vet jag lite mera om kaminerna fick veta lite mera info igår.
 
Ja imorgon ska jag ringa och beställa ved som jag ska ha hit i December min hyresvärd sa att jag behövde köpa 2-3 kubik till ja jag har mera än det ja jag har ju ved i vedboden.
 
Hoppas det blir bra väder imorgon så jag kan hålla på här ute och även fixa in mera ved.
 
Men nu så ska jag i säng..Sov gott på er.
Niklas

Grattis på namnsdagen Katarina! Hoppas att du har det bra i Olofström! Vi träffades på gymmet en gång i Osby, vet inte om du kommer ihåg det! Brukar läsa lite här ibland!

Katte

Hej på dej!
Tack så mycket. Jo jag minns dej så väl ja vad skoj att du fortsätter och läser min Blogg.