Ny vecka!! 26/12-2012..

Hej alla läsare!
 
Vad trevligt att du tittar just in till min blogg.. Ja alla som vill kan ju skriva nån rad...Bara trevligt..
 
Ja då var det en ny vecka och nya utmaningar.
 
Ja här regnar det inget skoj eller trevligt väder men men så är det ju *Ler*...
 
Nu strax ska jag ner och tömma kakelugnarna sen börja elda här..
 
Bädda sängen..Vattna blommorna..Pyssla lite fortsätta från igår blev inte klar
med mina stakar och dukar..
 
Men så mysigt det är nu när julsakerna kommer upp en helt annan stämmning ju..
 
Köpt en annan säng gavel har jag gjort längre fram så kommer jag måla om den till vitt men inte nu..
 
 
 
Ja så här blev det..Lite ändring men är inte klar där inne ännu..
 
 
Sen kom det upp 2 nya maskar på väggen och det blev ju snyggt ja jag gillar såna...