Ups missat inlägg idag!

Ja jag har helt missat att skriva ett inlägg idag..
 
Men idag har jag fixat med veden huggt stickor eldat hela dagen riktigt skönt med den värmen.
 
Tvättat upp 3 maskiner.
 
Dammsugit hela huset.
 
Vattnat blommorna.
 
Varit ute och promenerat med Busen.
 
Skulle ha kört till Olofström till Netto men det sket jag då i när jag tittade ut och såg att det haglade så fruktansvärt mycket.
 
Kanske blir imorgon får se.
 
Annars har jag pysslat här hemma idag.
 
Och nu ikväll har jag suttit i soffan och tittat på tve med the så gott.
 
Men hua vad kallt det är ute nu och vintern har ju knappt börjat :)
 
Måste köpa mig en vinterjacka.
 
Köpte mig en mössa då förra Fredagen. Den ska jag bara ha här hemma ingen som ser mig :)
 
 
Men nu säger jag sov så gott ses här imorgon..