Riktigt tråkigt när det...Regnar så här..

 
Fy attans så tråkigt väder det är då...
 
Bara regnar hela tiden inte har man nån lust att vara ute ens..
 
Målar för fullt idag..Måste snart köpa mera färg men synd bara att den är så dyr
men det är ju faktiskt snyggt med vitt bra att jag fick se det hos dig det var du som öppnade upp mitt huvud hehe..
 
Vill ju bara att du hade hållt om mig länge länge finns ingen som kan ge mig den värmen i hela min kropp som du kan..
 
Ska nog fixa lite mat idag ja jag missade ju helt igår att göra mat det jag åt igår var 3 bullar och fikan i Tingsryd o 1 äpple..
 
Får väl ta och plocka lite här nu..Vill koppla in hemma biot och få dit min tve där den ska stå sen bara kunna sitta och njuta i soffan..
 
Hittade en lampa jag vill köpa på Ikea.
 
 
Den hade passat bra i stora rummet.