Lördag 31/8-2013

Godmorgon.
 
Ja så var det Lördag..Ja idag är man hundvakt till 2 hundar sonen och hans sambo och några till har åkt till Ullared för att shoppa..
 
Ja jag har provat en gång att ha lillan själv hemma och det gick bra så idag blir det att prova en liten stund till.
 
Ja min son han håller ju på med min bil nu är det bara en sak kvar sen är den helt klar sen på Onsdag så ska jag o lillan köra in och besikta den. Sen är det bara att tuta och köra och det kommer jag ju att göra tycker inte om att behöva fråga nån om dom ska iväg o handla mm vill ju kunna styra det själv.
 
Ja jag ska även ta och städa idag damma,plocka,fixa tvätten,dammsuga,tvätta golven mm..
 
Har regnat en hel del inatt men det behövs..Ja sommaren är ju slut nu och nu är det höst..
 
Förstår inte varför en del har så svårt för att vara ärliga..Ärligheten vara längst.
 
Men ni får ha en fin & trevlig Lördag..