Tisdag 27/8-2013

Godmorgon på er här!
 
Ja vi mår bara toppen..Får ta och uppdatera min blogg har hänt lite..
 
Idag så ska jag plocka väck en del kläder som är för stora sotera med andra ord :)
 
Ja jag har sålt min Opel och köpt mej en Ford Focus-02 så nu får lillan plats med.
Hon växer och växer igår tog jag en vikt på henne så nu väger hon 13kg.
Ja hon är super duktig och allt funkar kanon bra.
Är så himla glad för att jag köpte Ronja.
 
I helgen så var min ena dotter här så jag fick även träffa mitt ena barnbarn o sen var Madde här med sin syster och hon har ju fått en liten flicka fullt upp men så trevligt var det att ni kom alla.
Här är lite nya kort på dels Lillan.
 
 
 
Här söker hon och det gillar hon.
 
 
Mattes finaste♥
 
 
 
 
 
Ja så ser min bil ut nu är mycket nöjd med den.
Tur jag har en sån duktig son med som hjälper mej. Tusen tack min son för all hjälp du gör.
 
 
 
Ha en fin & trevlig Tisdag på er alla. Kram