Det var mycket duktigt!

 
Godmorgon här.
 
Ja igår så började jag och mixa med mitt hår till slut så blev jag nöjd med det.
Kort kommer sen.
 
Men har brunt & svart nu skoj med nån annan färg i håret.
 
Idag när vi var ute så såg Ronja 2 hundar och hon stog och tittade på dom jag sa till henne att stanna och hon stog kvar och tittade på dom och att jag blev glad och en stolt matte så jag sträckte på mig lite med faktiskt.
Ja hon var lös.
 
Och hon är jätte duktig nu när hon har sin trosa trodde faktiskt att hon skulle ta väck den men nej.
 
Ja idag är det mycket tråkigt väder ute man kan ju tro att vi har höst än vinter längtar så tills snön kommer blir ju mycket ljusare ute med och finare.
 
Jaha vad händer idag jag ska fixa och pyssla här hemma lite får väl se vad dagen har att erbjuda.
 
Lite träning ska jag ha på Ronja idag med tex att vara själv hemma men måste ju säga att hon är ju även duktig där hon gör inget hemma när hon är hemma själv bara jag som är lite orolig men är det i onödan..
 
Ja mattes tjej är mycket duktig.
 
Ha en fin och mysig Lördag på er alla.