Dra igång!

 
Godmorgon säger jag här!
 
Ja nu har man vaknat till efter mycket kaffe men gott är det ju :)
 
Ska snart klä mig sen ut med Busen..Idag så ska jag köra igång med min träning mjuk starta som det heter..
Så det blir att köra in till Olofström..
 
Känner nu att nu får jag sätta igång..Varför vänta ah inte min grej då..:)
 
Trivs jätte bra här och Mischa trivs med jätte bra hon mår gott nu..Och jag..
 
Igår så kopplade jag in hemma biot så nu kan jag spela igen så gött att dra på musiken..
 
Idag ska jag då träna sen hem ut o gå med Mischa vi är ute och gå minst 1 timme om dagen
nu mera skönt.
 
Ska pyssla lite här med idag sätta upp sänglampor o klockradion så jag kan stänga av mobilen på natten
är det nån som vill mig något så får dom allt ringa på hem telefonen.
 
Men men nu göra mig klar för busen vill ut..Ses sen..
 
Sänder iväg glädje,värme till er alla.