Ja så var det igång igen att snöa!

Tittade ut nu o vad ser jag jo det snöar igen så tråkigt..
 
Idag så är det då Söndag och idag åker lille Zebbe hem har varit jätte trevligt att ha
han här..
 
Igår var vi ute i skogen o gick skönt var det o busen gillade det självklart o Zebbe han sprang han med i snön.
 
Sen åt vi middag o jag lagade ytterfile,ris,sås,sallad gott o Zebbe tyckte med om det.
 
 
Sen på kvällen då hade jag lovat han göra våfflor han blev så glad över det o det var ju med gott o han åt riktigt bra igår.
 
Sen tittade vi på mello jag brukar ju inte se på det men han ville så då gjorde vi det.
 
Idag så ska vi med ut i skogen innan hans mamma o lilla syster kommer.
 
Men ni får ha en fin Söndag alla som tittar in o läser,trevligt att se att det är så pass många nya o gamla som läser min Blogg..
 
Tittar in hit ikväll..Kramizar till er.