Onsdag 30/1-2013.

Morgon..
 
Hua vad dimmigt det är idag..
Har inte sovit bra tänkt en massa..
 
Idag så kommer det hit 2 vänninor ska bjuda dom på middag skoj att laga mat till andra.
Ska även fortsätta och packa senare.
 
Vad denna veckan går sakta tycker jag vill ju att det ska vara Fredag så jag vet vad jag ska göra i helgen hua en massa..Men skoj..
 
Gillar att pyssla i hemmet göra om och måla mm..
 
Ja just det jag ska fortsätta och måla klart min spegel och sen måste jag måla mitt höga skåp en gång till nu när det är tömmt. Skickade bud igår med en som var och köpte inne färg till mig utan doft för med doft kan sluta illa för mig.
 
Ska klä mig nu sen ut och klyva lite ved tänkte jag skulle elda i köket idag när dom kommer jag tycker inte det är kallt här men lika bra hehe..
 
Ha en fin dag på er alla.