Var väl fel kanske ?

 
Tja på er!
 
Ja jag blev så paff fick titta flera gånger om detta var sant ja mitt hjärta bultade så men jag tror nu att det var något internet fel trotts allt men jag vet inte men jag blev grymt glad över det jag såg blev varm i hela kroppen..Men det utvisa tiden sig om det var fel..Bara det inte dröjer med ett svar..För saknaden är stor.
 
Har varit hos Nilla idag sen har vi varit i Tingsryd och handlat lite jag köpte då färg som jag ska blanda med den vita färgen jag har här.
 
Sen var jag och skrev mitt NYA kontrakt åhhh så glad jag är och fick även en nyckel men får vänta nu tills Fredag innan jag kan göra något längtar så ju...
 
Om det nu blir så har jag helgen full för då blir det att köra igång i min lägenhet.
 
Den 19 Februari då köper jag detta skåpet..Sakerna som är i det är INTE mitt....
 
Fint och jag är behov av ett sånt här med har en massa köks saker och annat :)
 
Har även packat en del ikväll och dammsugit av här.
 
Men nu avrundar jag med att säga godnatt på er alla. Kramiz