Underbart fin & härlig Dag"

Godmorgon!
 
Åh så härligt varmt det är redan ute så idag blir det att bara ligga och sola sig.
Allt går toppen med lilla Ronja så duktig hon är.
 
Igår så kom min ena dotter hit med sina 2 barn jätte trevligt att få träffa henne och mina barnbarn.
 
Jag & Zebbe var i skogen och lekte Ronja var med sista gången vi var där.
Så mysigt att bara gå och njuta i skogen jag tyckte det då medans Zebbe sprang runt där men skoj hade han.
 
Sen städade jag hennes bil och JA det behövdes mm..Sen när Totte skulle tvätta hennes bil så gick jag och Ronja & Zebbe tog Junie i vagnen så promenerade vi en runda. Zebbe fick även hålla i Ronja en bit och det tyckte han var skoj med en sån liten hund.
 
Junie gosade med Ronja :) Ja dom är så duktiga och snälla mot lilla Ronja..
 
Och Ronja är ju självklart snäll hon med..Men så liten hon är nu men tror inte att hon blir så liten när hon blir stor dock..
 
Sonen lagade middag till oss alla tack så jätte mycket det var gott.
 
 
Denna underbara fina blomman blomma nästan hela tiden..Är så glad för den..Och den jag fick denna fina blomma ifrån betyder mycket för mej..
 
 
Visst är den vacker..Ja du är så fin och underbar min fina S***t,saknar dej ♥
 
Ha nu en riktigt fin Söndag på er alla..