Blev nöjd med detta!

 
Hej på er alla som tittar in här..
 
Ja lite får jag ta och skriva nu..
 
Har tappat lite av att skriva måste jag ju säga med tanken på Mischa jag saknar henne så grymt mycket
detta kommer ta sin tid..
 
Men häromdagen så fick jag mig ett ryck så nu har jag gjort klar min framsida och jag skickade ett foto till min hyresvärd med för att han kunde få se det och han tyckte det var snyggt och fint det jag hade gjort.
Och jag blev mycket nöjd själv med så nu är det bara att köpa lökar om man vill ha mera klart..
 
Blommor får jag aldrig för lite av..Älskar blommor som ute som inne..
 
 
Ja så blev det..
 
Så idag hade jag tänkt att jag skulle göra klart på baksidan med..
 
Ska få blommor av en vän till mej med men dom får jag plats dom med..
 
Ja här är det fint ute men attans vad det ska blåsa ute nu gillar jag ju inte men så länge det blåser o inte det regnar så är jag ju tacksam...
 
Men regnet behövs det med klart men kan ju inte få det klart här ute då bara Ler..
 
Men ni får ha en fin & trevlig dag önskar jag er alla.