Kyligt ute brrr..

Hej på er alla här.
Skoj att det är så många som läser min blogg.
 
Ja vi började dagen med att gå ut i vanlig ordning till skogen många skutt och mycket bus
är så härligt att se lillan springa som hon gör och hitta det jag gömmer..
 
Sen hem efter ca 30-40 minuter och då blev det en dusch för lillan.
 
Så idag är det ju Söndag en slappedag :)
 
Med att fixa med tvätten vika den och lägga in en runda med dammsugaren ska jag med göra.
 
Eftersom det är så kallt ute så tänkte jag göra en kladdkaka så det gjorde jag mm så gott det var och med en kopp kaffe till.
 
Ska fixa med lite mat idag med fläsk file och ris blir det idag sugen på kött.
 
Ja jag beställde en halv gris igår så den får jag i December gott att ha massa kött i frysen.
 
Blev så glad för detta kort som min vän har gjort till mig.
Hon och jag har känt varandra i över 26år hua vad tiden går :)
 
 
 
Vi önskar er alla en fin fortsatt dag.