Vintern har kommit hit..

Godmorgon...Hoppas ni sovit gott och att det är bra med er..
 
Här är det bara bra...Ny dag med massa ny energi..Attans så kallt det var när jag gick upp idag -7 ja nu har vintern kommit hit..Fast jag hade ju hellre velat att sommaren hade kommit.
 
Igår var vi i Olofström och handlade i 2 omgångar kan lätt bli så när man har minne som en gris :)
 
Köpte bland annat en julskinka så den gjorde jag igordning som jag kunde få äta av idag.
Köpte även rätt mat till Ronja blev en aning fel på rojal fodret som jag köpte men nu har hon tillbaka sitt foder fast en annan sort..
 Ett mycket bra foder. Hon blir mättare med.Och växer rätt det är ju mycket viktigt.
 
Så imorse så blev det 2 mackor och kaffe med
 Så gott var det tyckte även lillan.
 
Idag så blir det att baka lussebullar och fixa med tvätten klippa klor på lillan dammsuga
och ut och gå i vanlig ordning.
Så nu strax så ska vi ut i skogen skönt att promenera på morgonen en bra strat på dagen.
 
Ha en fin Tisdag på er alla.